1. Milyen garanciát vállaltok?

60 napos a 100%-os  garanciát vállalunk, (a megrendeléskor fizetett teljes termék ár + és teljes szállítási költség)

 

2. Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát

  1. Vedd fel velünk a kapcsolatot a kapcsolat@puremana.hu e-mail címen keresztül.
  2. Kézzel írott/nyomtatott papírra írd fel a következő adatokat: 
    – Visszaküldés oka
    – Rendelési szám
    – Hova és kinek címezzük a vissza-csomagot (név, cím, telefonszám, e-mail) 
  3. Az adatokat tartalmazó papírt, és a  terméket/termékeket az eredeti tasakban/csomagolásban (a boríték nem része a csomagolásnak) küldd vissza nekünk az alábbi címre: 2300 Ráckeve Eötvös utca 31/B 

Ha van rá lehetőséged, a csomagot levélként küldd vissza (a szállítás így a legkedvezőbb).

3. Kit terhel a visszaküldés költsége?

Ha a terméket alapból hibásan kaptad, szakadtan, törötten- érkezett, vagy esetleg nem azt kaptad amit rendeltél, akkor a visszaküldés árát természetesen mi álljuk! – minden más esetben a visszaküldést saját költségeden történik. 

4. Kit terhel a cseretermék szállítási költsége?

Ha a terméket alapból hibásan kaptad, szakadtan, törötten- érkezett, vagy esetleg nem azt kaptad amit rendeltél, akkor az oda-vissza küldés árát természetesen mi álljuk! – minden más esetben a visszaküldést saját költségeden történik. 

Ebben az esetben alternatívaként azt szoktuk javasolni, hogy rendelj tőlünk egy új terméket aminek a  szállítási költségét elengedjük. Így együtt tudjuk küldeni a cseretermékeddel ingyenes szállítással. 

5. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kapom meg a pénzem?

Amint visszaérkezett hozzánk a termék, legkésőbb 10 napon belül elutaljuk a termék árát!

Egyéb kérdés esetén, kérlek írj nekünk a kapcsolat@puremana.hu e-mail címre!